Salonul Timisoara Vinvest

Centrul Regional de Afaceri Timişoara – 6-8 aprilie 2012

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Salonul International de Vinuri VINVEST Timisoara, editia a X-a ,
19 - 21 aprilie 2013

Ediţia a IX-a a Salonului Internaţional de Vinuri VINVEST Timişoara, un succes

Comunicat final – evaluare

 Timişoara, 19 aprilie 2012. La ediţia a IX-a a Salonului Internaţional de Vinuri VINVEST Timişoara expozanţii au găsit cel mai potrivit loc de desfăşurare şi public pentru a lansa noile produse, noi brand-uri, dar şi pentru a povesti succesul din spatele mărcilor recunoscute şi mult apreciate.

Fie că erau producători de vinuri, importatori, firme din industria vinului sau presă de specialitate, toţi expozanţii au depus toate eforturile ca să aducă publicului cele mai reprezentative şi de calitate produse.

Vizitatorii au fost mulţumiţi şi chiar încântaţi de ceea ce au descoperit în Centrul Regional de Afaceri, în perioada 6-8 aprilie, când s-a desfăşurat ediţia a IX-a a Salonului Internaţional de Vinuri VINVEST Timişoara.

Un aport deosebit l-au avut în acest an profesioniştii. Degustătorii experţi, somelieri, oenologi, dar şi personalul specializat al firmelor prezente în Salon au oferit adevărate lecţii de degustare şi informaţii despre produsele expuse. Astfel că vizitatorii din delegaţii, jurnaliştii sau simpli iubitori ai vinului au aflat lucruri noi şi interesante. „Un dop de plută are nevoie de 30 ani ca să ajungă la forma pe care o vedem”; „Vinul cu aur comestibil – un produs care a făcut furori la VINVEST” sunt doar câteva exemple de informaţii interesante pe care jurnaliştii le-au găsit în cele 3 zile de desfăşurare ale Salonului VINVEST.

Peste aşteptările organizatorilor, Salonul a fost vizitat de aproape 10.000 de oameni. Un important număr de specialişti a fost prezent la Salon. Delegaţii din ţară, dar şi din străinătate au vizitat Salonul VINVEST, unii reuşind să-şi găsească viitori parteneri de afaceri.

Din discuţiile cu oamenii de business reiese că în timpuri de restrişte economică, prezenţa în astfel de evenimente este cea mai eficientă modalitate de marketing. Participarea la Salon reprezintă una din cele mai bune soluţii la problemele de vizibilitate şi brand awarness cu care se confruntă cele mai multe companii. „Multe produse româneşti sunt de calitate, însă ele nu sunt cunoscute”, este concluzia unui om de afaceri din Belgia.

Concursul Naţional de Vinuri şi Băuturi Alcoolice VINVEST, ediţia a VII-a

Desfăşurat în 4-5 aprilie, înaintea deschiderii Salonului, Concursul VINVEST a adunat 132 de probe. 30% din aceste probe au primit distincţii.

Juriul a fost compus din membrii Asociaţiei Degustătorilor Autorizaţi din România (ADAR). Competiţia a fost co-organizată de Organizaţia Naţională Interprofesională Vitivinicolă (ONIV) şi ADAR.

Concursul s-a desfăşurat într-o sală a Centrului Regional de Afaceri Timişoara, iar jurnaliştii au avut acces la informaţii şi imagini chiar în timpul desfăşurării.

Publicul invitat a putut degusta probele participante în a doua zi a Salonului.

Concursul VINVEST respectă regulamentul Organizaţiei Internaţionale a Viei şi Vinului (OIV) şi rămâne, dincolo de discuţiile şi aprecierile amatorilor, un important reper în calitatea vinurilor de pe piaţa românească.

 

Arta culinară – tinerii profesionişti ai gastronomiei în Salonul VINVEST

Asociaţia Bucătarilor şi Cofetarilor din Turism a adus la ediţia a IX-a a Salonului Internaţional de Vinuri VINVEST profesionişti din cea mai tânără generaţie de maeştri bucătari şi patiseri.

Standul Gastro a fost în permanenţă plin de vizitatori. Pe linia de bucătărie din Salonul VINVEST, cei mai tineri bucătari şefi au arătat publicului cum se prepară cele mai sofisticate reţete, dar şi cele mai simple şi gustoase. Bucătăria tradiţională românească a fost atracţia cea mai mare a vizitarilor.

Tinerii s-au întrecut şi în sculpturi culinare, dar au arătat şi cum se ajunge la un aspect deosebit de prezentare a mâncărurilor.

 

Presa la Salonul VINVEST

Ediţia a IX-a a Salonului VINVEST a avut o delegaţie de 51 de jurnalişti din presa naţională, dar şi un reprezentant al publicaţiei spaniole La Vanguardia.

Jurnaliştii invitaţi au participat la 2 vizite de lucru în Cramele Wine Princess şi Recaş, dar şi la evenimentele din Salon.

În delegaţie au fost reprezentanţi ai Televiziunii Naţionale Române (TVR), ai reţelei naţionale de radio (Radio România Antena Satelor, Radio România Internaţional, Radio România Actualităţi, Radio Timişoara), ai Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES, ai trustului german Burda prin redacţia revistelor editate în România, ai publicaţiilor naţionale Gândul, Jurnalul Naţional, România Liberă, ai presei de specialitate în vin (Revista Millesime, Vinul.ro, Via şi Vinul), ai presei de specilitate gastro şi HORECA (Revista HORECA România), ai presei agricole (Agro Group Media, Magazin Agricol, Ferma Grup, Lumea Satului), ai presei de turism (Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor şi Scriitorilor în Turism, Bucharest What Where When, Bucharest Nightlife, Timişoara What Where When, ai publicaţiilor economice (Transilvania Business, Finmedia), alături de jurnalişti din Timişoara (Televiziunea TVT 89, Trustul Informmedia – Tion, Agenda, Ziua de Vest) .

În delegaţie au fost şi reprezentanţi ai Ministerului Turismului şi ai Asociaţiei Degustătorilor Autorizaţi din România.

Mediatizare şi promovare

Salonul a fost mediatizat prin cei 63 de parteneri media naţionali cu patru luni înainte de deschidere, iar în zilele premergătoare şi în perioada de desfăşurare a avut parte de promovare şi mediatizare intensă pe toate canalele disponibile în Timişoara şi în judeţ, alături de cele 63 naţionale.

Trusturile şi publicaţiile au avut spaţiu de expunere în salon la Standul Presei sau chiar stand de expozant. Revista Millesime a pregătit o întâlnire cu cititorii săi, iar editura House of Guides a lansat Ghidul Vinurilor Româneşti.

Mediatizarea ediţiei a IX-a a Salonului Vinvest s-a făcut prin:

  • 48 de machete a câte o pagină în revistele partenere
  • 6 zile de  spoturi radio pe posturile naţionale din Reţeaua Radio România
  • 6 zile de spoturi pe radiouri comerciale Radio ZU şi Kiss FM
  • 6 zile de spoturi video pe televiziunile: TVR Timişoara şi Realitatea TV Timişoara
  • 2 zile de ştiri publicitare pe Pro Tv Timişoara
  • 2 publireportaje pe TVR Timișoara
  • Zeci de bannere online pe site-uri
  • Zeci de articole de presă, ştiri televizate, ştiri radio
  • 500 de afişe
  • 30.000 de fluturaşi
  • 7.000 de invitaţii
  • 500 de pliante HoReCa
  • 5 bannere stradale
  • 2 mashuri
  • 2 panouri led in oras

                                                                                     

Salonul Internaţional de Vinuri VINVEST Timişoara, ediţia a IX-a în cifre

  •  10.000 de vizitatori
  • 17 delegaţii din ţară şi străinătate
  • 7.000 de invitaţi
  • 115 jurnalişti prezenţi
  • 146 de firme şi instituţii participante
  • 23 de producători de vin
  • 7 distribuitori de vin
  • 17 companii de servicii din industria vinului
  • 32 de parteneri cu produse şi servicii
  • 63 de parteneri media
  •  4 parteneri principali

Informaţii şi imagini sunt pe site-ul oficial www.vinvest.ro

Ne pregătim de un deceniu de promovare a industriei vinului. Ediţia a IX-a din 2012 a însemnat pentru noi un fel de repetiţie cu public pentru marele eveniment pe care îl pregătim în 2013. Mă bucur că publicul timişorean se dovedeşte tot mai aproape de cel occidental, atât în privinţa numărului mare de participanţi, cât şi în interesul de a degusta vinuri de calitate. Constat şi mă bucură că vinurile româneşti au ridicat ştacheta calităţii, fiind la egalitate şi uneori depăşind produsele din zonele viticole renumite”, a declarat expert degustător Lucia Pîrvu, organizator Salonul VINVEST.

 

 

enro
 

Organizator

Email: office@vinvest.ro

Mobil: +40 721 55 00 84

Tel: +40372 731 830

Fax: +40372 870 579

Coorganizatori

Parteneri principali

Parteneri media principali

Parteneri